Informační technologie

Dneska se mají dělat zálohy, takže jsem pěkně nasranej. Jsem Operátorem, proto mám tyhle skvělé výsady na starost. Přenastavil jsem zálohovací zařízení na null - je to pak pro mne mnohem ekonomičtější, nemusím měnit kazdých pět minut pásky. No, taky je to mnohem rychlejší, takže to nemůže být tak špatné ne? Jistě, že není.

Volá uživatel

"Nevíte proč je systém tak pomalý?" zeptal se.

"Asi se něco děj s ..." Koukám se na dnešní odpověď "... časovačem rychlosti."

"Ach" (Rozhodně neví o čem mluvím, ale je uspokojen) "A víte kdy to bude opraveno?"

"Opraveno? Na vašem stroji je 275 uživatelů a jeden z nich jste vy. Nebuďte tak sobeckej - odhlašte se dejte šanci někomu dalšímu!"

"Ale moje výsledky výkumu musí být během zítřka a ještě taky potřebuju vytisknout jednu stránku na laserové tiskárně."

"TO JISTĚ ZVLÁDNETE. Dobrá; To si pořád opakujte jakoby od kamaráda!" Zavěsím.

Opravdu si myslíte, že se lidi odnaučí volat?

Zvoní telefon. To bude zase on, vím to. Štve mě to. Nasadím tedy nevrlý hlas.

"Haló, účetní!"

"Ach, promiňte, mám asi špatné číslo."

"Cože? Dobrá, takže to je vše jméno? Víte, že takové PLÝTVÁNÍ telefonátama stojí peníze? Víte? A víte, mě něco napadlo. Odečtu tenhle svůj čas, a váš čas a ještě ten telefonát z vaší výplaty! Jo, proč ne!? Mimochodem nám dlužíte naše peníze! Jaké je vaše jméno? A vlastně vám nebudu lhát, mám vaše telefonní číslo!!"
 

Reklamní agentura Global Vision a.s. - Google+  Reklamní agentura Global Vision a.s. - Facebook Reklamní agentura Global Visio a.s. - LinkedIn


Rychlý kontakt